fredag (:

hellu (: hemma från skolan nu, är med felicia (: ska fixa håret och sminket, vilket jag inte hann i morse eftersom jag försov mig 40 minuter. idag är det äntligen fredag. sjukt härligt eller vad säger ni? sedan ska vi upp på stan och jag ska fixa mina fransar, och sedan blir det lite annat skoj (:. 
hur mår ni idag? jag mår toppen lite trött bara efter att ha somnat halv 2 igår. kunde verkligen inte sova.
jag och elin håller på att sy kjolar i syslöjden och de kommer bli supersnygga. pennkjolar är kärlek. 
dagens låt : banana pancakes - jack johnson
dagens humör : glad och trött (:
dagens klädsel: svart tunika cubus, lila strumpbyxor wolford och svarta skor Dolce gabbana
 

gammal bild från danstävling (:

Kommentarer
Postat av: E:et

härlig bild:-)

2008-09-05 @ 17:17:46
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/
Postat av: ellen

jag vet :D

2008-09-05 @ 19:41:48
URL: http://ellensofiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0