onsdag.

hello kära vänner! jag ber om ursäkt att jag inte skrivit på ett bra tag. mitt liv är lite stressigt just nu. igår när jag kom hem la jag mig i sängen och i princip låg kvar där hela dagen. mamma väckte mig tyvärr för att upplysa mig om att maten var klar.
idag när jag kom hem efter skolan skulle jag göra ett tappert försök att laga pannkakor. tror ni att jag lyckades? nej! jag är seriöst skit dålig på att göra pannkakor. menmen.
idag måste jag plugga på SO men de är sjukt drygt :/
idag på gympan joggade vi (vet inte hur långt) och jag och jessica sprang på 13.25, typ as bra :D medans majorieteten av klassen steppade in på typ 18-20 min  HA! ni vet väl att jag var värsta bästa friidrottaren för några år sen? typ tävlade varje helg och sånt. orka sådant drygt. tänkte faktiskt göra en favorit i repris och göra varm choklad med grädde! sjukt grädde är det!





kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din blogg!

2008-09-17 @ 17:09:47
Postat av: FCK

va? ;P jag sprang fan på 9.25, new record!

jo jag vet att du är en riktig atlet! hahah

ha det gött



FORZA FC <3

2008-09-17 @ 18:19:35
Postat av: ellen

ja men jag sa majoriteten! :O de var ju typ du oliver och arvid sen kom jag och jessica :) hahah ja men du då! typ tränings narkoman ;)

2008-09-17 @ 18:23:11
Postat av: Anonym

och ola överdriv lite till ;) ofta att du sprang på 9.25 :P

2008-09-17 @ 19:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0