pluggsöndag.

hej kära älsklingar. förlåt att jag inte hunnit med att skriva på hela helgen. felicia min inneboende gjorde sig hemmastadd här i redes och idag åkte hon hem. saknar henne redan tihi <3
sitter här och käkar chokladpudding, mycket gott ja! helgen har varit mycket trevlig. var hemma hos victor både i går och i fredags! victor är bäst <3 vi kollade på en sjukt rolig film igår, och jag fick även en het uppsvullen läpp, tack vare victor och felicia. satan vad det blödde. sedan när vi tagit bussen hem från hammar träffade vi lite folk, och senare på kvällen nico.
jag behöver seriöst hjälp med att plugga! jag fattar ingenting av de vi har nu. de var ju perfekt att jag var sjuk på första genomgången med!
mamma och bror kom precis hem från att ha handlat. så nu är det inte frid och fröjd här längre. typiskt.
ikväll blir det mys med varm choklad, sms maraton och tv :D längtar.
imorgon är det måndag igen. hatar måndagar usch. men sötnosen elin fyller år grattis till henne <3
någon som vet något bra man kan köpa till sin pappa i födelsedagspresent? tom på idéer.



felicia och jag. roligaste helgen på länge <3


nej usch nu måste jag ta tag i mitt liv, och skriva av mej med massa texter. mums, NOT!

kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnosar!!!!!!

2008-09-24 @ 21:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0