torsdag

har gjort finfina bilder till bilden i skolan :) tihi idag är det faktiskt inte så överdrivet mycket läxor, ska bara plugga på hur ryssland blev sovjet och sedan lite engelskagrammatik. känns som jag har arbetat upp det mesta här. nej nu får det verkligen vara nog om läxor! vad händer i helgen? något skoj? själv har jag inte den blekaste men börjar inte föränn på onsdag igen, studiedag mån, tis :)
tiden börjar dra ihop sig innan vanessa åker asså. kmr sakna henne :/ hon ska studera utomlands i ett år, (N)

det är idol ikväll va? jag har börjat följa det programmet konstant det har jag inte gjort de andra åren. den nya juryn är mycket bra ! jag vill också kunna sjunga :( hahah
vet ni vad jag tycker är jobbigt? jo, när de inte är sig själva. eller så är dem det bara att man inte trodde att dem var som dem var. jag tycker det är sjukt jobbigt när några av ens kompisar börjar bli konstiga och flippa ut, helt utan anledning? man undrar vad det är frågan om ju.

ajja nog om bekymmer franska provet idag gick kanon :)

kärlek.

Kommentarer
Postat av: emma

vill med kunna franska :(, fin blogg!

2008-09-25 @ 19:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0