söndags morgon!

god morgon mina sötnosar! har ni sovit gott? jag har iaf!och nu ska jag be min kära pappa att gära blåbärs pannkakor till mig!
idag tänkte jag jobba med mitt Island arbete som vi ska skriva i skolan som ett prov imorgon. typiskt. orkar inte :O
skolan har börjat att bli mer och mer jobbig för varje dag. och det är så mycket svårare! det är väl bara att bita ihop som alla andra generationer har gjort?
När jag ska plugga blir det aldrig som jag vill att de ska bli. framför allt inte när jag sitter hemma. då är det så mycket annat som lockar. speiellt om det är ett ämne som inte intresserar en något alls. nej jag måste förbereda min plugg dag! föreslår ett stort hus själv hemma. med mjukisbyxor och varm choklad! någon som tycker att det lockar? jag tänkte hoppa in i duschen nu och sedan börja plugga. slriver senare ifall jag har trötttnat!





här är jag och tvilling min älskar dig<3

kärlek.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

2008-09-14 @ 16:11:04
Postat av: Anonym

:D

2008-09-14 @ 16:11:22
Postat av: johanna

Tack för din söta kommentar i min blogg, du har också en fin blogg!

2008-09-14 @ 18:25:01
URL: http://anderssonjohanna.blogg.se/
Postat av: ellen

naaaw :)

2008-09-14 @ 19:00:19
URL: http://ellensofiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0