miss old times.

felicia har åkt hem. jag sitter här osminkad och nyduschad med mjukiskläder :) sjukt gött. ikväll tycker jag det får bli en slappe kväll. eller vad tycker ni?  kalin är ute och säljer kokosbollar med några andra jag har ingen aning om varför. säkert klassresa eller något sånt. och jag ska tvinga henne att smussla hem några till mig :D kokosbollar är mums!
Jag måste städa också. men jag orkar inte just nu:)
kommer ni ihåg tiden när ni var små? då man prenumerade på bamse, lyssnade på spice girls och lekte med barbie? den tiden har förändrats idag.  i leksaksaffärer idag finns det fulla väggar med smink för 6åringar! jag fattar det inte? kanske ingen som bryr sig men jag tycker det är hemskt.

den här bilden är jätte gammal men den återupplivar gamla minnen så den får va med här.
saknar dessa tider <3


önskar att det var som när man var liten. Då skitsnack inte existerade, då kärleken va en puss på kinden och höjden av smärta var när barbiedockan tappade benet. Den värsta gråten var när man ramlade och skrapade upp knät. Och den största rädslan va monstret under sängen...

Kommentarer
Postat av: sophia =)

aahahah mina älskade converse faan va gamla de är xD

2008-09-06 @ 19:12:29
Postat av: ellen

de är mys :D

2008-09-06 @ 19:41:22
URL: http://ellensofiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0