studiedag2

precis hemkommen från ett otroligt äventyr hos F.  och förutom det checkade vi idol och åt smulpaj och drack varm choklad. hon är bäst assåe<3 och nu när man är hemkommen så kommer den tråkiga biten. jo att plugga till engelska provet vi har imon. inte för att det är spc svårt men ikväll ska jag se världens bästa johan i idol samt desperate housewives premiären. det kan inte bli bättre tv idag. jag har för den delen aldrig heller varit så här värst inne i idol tittande men i år, då är det mycket roligare av någon konstig anledning. hihi, de kan väl inte bero på den nya juryn, eller?
på tal om något helt annat är jag av med min favorit converse tröja :'( hjäääälp måste hitta den.
hejhopp skriver förmodligen senare igen, i brist på ingen ork att plugga engelska

kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0