söndagsplugg.

god kväll! har inte lyckats komma någon vart med mitt pluggande så nu är det kris! men jag vet att jag fixa detta i slutändan. rätt inställning aight? så nu tänkte jag gå upp i köket och öppna den nya oboyen och göra varm choklad med grädde =) sen ska jag leta lite fakta och så och försöka att presentera min huvudåsikt och föra fram argumenten i texten om Island. hur jobbigt det än blir. ursäkta om min blogg har blivit lite tråkig. ska fixa till den snart men just nu har jag bara inte hunnit. imorgon böjar en jobbig vecka igen. och jag ska även till mamma. puss på er mina sötnosar


kärlek

Kommentarer
Postat av: cissi

du måste ha jävligt bra betyg så mycke som du pluggar :P

2008-09-27 @ 18:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0