söndag.

fotodag idag. ni kanske kommer ihåg att jag har skrivit att jag ska fotografera till bilden? jag har varit ute i trädgården ganska länge tycker jag, och en del foto blev super medans en del blev mindre bra. när jag änå var ingång tramsfotade jag lite. ska inte ha de här bilderna till bilden precis. här är några bilder:)




jag har kommit fram till att jag har en massa onödiga på min msn och sen dem jag är bra vän med har jag inte ens på min msn. så för er som inte har min msn och vill ha den, adda [email protected] 

ikväll blir det fuccini alfredo fett gott:)

jag och pappa har tittat på formel1 eller hur det nu stavas. inte så underhållande att titta på när de kör 44 varv och det tar en timme ungefär. men pappa däremot, han gillar det!

nu ska jag plugga lite ,

kärlek.

Kommentarer
Postat av: BLubb :P

Måste bara säga att du har riktigt fin mage ^^

2008-09-10 @ 22:43:20
Postat av: Anonym

Hmm adda min msn om du vill ^^ Nojjan_89@hot... :P

2008-09-10 @ 23:17:04
URL: http://http://ellensofiah.blogg.se
Postat av: ellen

tack :)

2008-09-17 @ 20:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0