mitt i veckan.

gäääsp. sitter här vi min älskade dator och har precis kollat på top model. skolan idag har väl varit sådär. försov mig till kvart över 8 idag så jag vara i skolan kvart i 9, när jag började klockan 8. och det var många andra som gjort det också (typiskt) så min engelskalärare trodde att typ alla hade bestämt det. och har varit med om min värsta NO lektion idag! fyfan säger jag bara. det tråkigaste, jobbigaste och mest ointressanta jag någonsin varit med om! dessutom skulle vi kolla på en film i en halvtimme om fysik. NO INTRESSERAR INTE MIG ETT SKIT!  usch,
jag har en ny bok till engelskan nu, ni kanske kommer ihåg att jag råkade ta en barnbok? :P denna heter, The no.1 ladies' detective agency. den är på 250 sidor så jag får hoppas att jag hinner!
förlåt om jag inte har skrivit på ett tag, det har varit så mycket bara!
förresten läste ni idag i tidningen om att big bang skulle åteskapas av forskarna? och att vi kanske skulle sugas in i ett svart hål? tänk om det hade hänt liksom, då hade jag tillbringat min sista tid i skolan, ! haha,

det var skolfoto igår ! kommer säkert inte se klok ut som vanligt.

nu tänkte jag duscha och plugga franska, men jag lägger ut en bild på vår klass, (inte orginalklassfotot) men ett som fotografen tog med en digitalkamera. Upplösningen är jätte dålig :(



jag är på mittenraden i mitten!

kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

VÅR KLASS<3

2008-09-14 @ 16:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0