måste livet vara så enformigt just nu?

god kväll. hur har er dag varit? min har varit i princip som alla andra vardagar, bara att jag haft extra mycket att göra och extra tråkigt i skolan. vi hade tema dag i skolan idag. så vi skulle pyssla. vår uppgift var att bygga ett tittskåp från en scen ur en bok vi läst till svenskan. och kommer ni ihåg vilken jag hade läst? jo, pojken som kallades det, tjena lätt att göra lixx. anywayz har franska prov imon jo tjena! måste franska vara så svårt? tänk vad gött de hade varit att programera in hela franska boken, och typ bara kunna flytande franska. men NEJ då ska man istället sitta och slita. samma saker hela tiden, se doucher, se baigner se laver s'habiller osv osv .. men det måste gå bra imon. usch ja.
kollade på idol innan. alla är så himla duktiga. men jag är mest kär o johans röst. dem flesta bara nej förfan inte han, men hans röst är ju helt underbar??! hihi (:
så fort jag får tid nu ska jag fixa lite nya bilder med, men vad det är läskigt mycket skolarbete. det är ju bara samma gamla vanliga visa varje dag?
nu ska jag kolla lite på tv har pluggat nog idag så det snurrar i min skalle;)


kärlek

Kommentarer
Postat av: johan

det är jobbigt med allt plugg, vi har också jätte mkt!

2008-09-25 @ 19:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0