måndag.

idag är det första dagen på resten av ditt liv. och inte nog med det! det är måndag (N) måndagar är jobbigast. då vet man att man har en hel veckas arbete och slit framför sig.
skolfotografering imon. samma vanliga kaos dagen innan då. fast i 6an-7an var det ju extremt. man visste inte vad man skulle ha på sig och allt var en enda röra. nu tycker inte jag att det har lika stor betydelse.
köpte hårspary och skor idag på stan:) ikväll händer väl inte överdrivet mycket, ska försöka få tag i A och så. sedan den gamla vanliga visan, duscha tv och läxor.

idag i skolan var jag supertrött. på fysiklektionen kändes det som jag skulle svimma när vi skulle rita grafer över något skit. sedan sista svenska lektionen var inte att leka med. usch ja, skolan tar död på en!


kärlek.


Kommentarer
Postat av: Ola the king

NICE, jag va bäst i skolan idag;P



FORZA FC

2008-09-08 @ 20:56:32
Postat av: ellen

nej för det var jag:D typ damp i skolan ;)

2008-09-08 @ 22:16:16
URL: http://ellensofiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0