jag har världens bästa mormor.

hej älsklingar. har ni också ett stressigt liv just nu? jag har det stressigt som bara den, och jag måste verkligen vrålplugga för att fixa betygen så mycket som det går.
igår : var hemma hela dagen lång pluggade på imperialismen och första världskriget! och jag ola och marielle var på läxhjälp, vilket var typ första gången i mitt liv. och snäll som ola var så hjälpte han mig, så pluggade jag på hemkunskapen också! asså jag kan inte fatta hur sjukt mycket det är vi har i läxa! och dessutom är detta bara början :(
idag : idag var jag lite kort med marielle och felicia efter skolan. sedan drog jag och felicia hem till mig, och sedan skulle felicia träna. har inte gjort så mycket efter det, men jag stack en liten snabb runda till världens bästa mormor! älskar min mormor hon är bara bäst <3 och sedan har jag ätit och jag funderar starkt på att skicka iväg ett litet hemlighetsfullt sms innan jag börjar plugga igen. ni tycker antagligen att min blogg saknar bra innehåll, men om man inte har mycket tid så har man inte! och jag har även franska prov på torsdag och om jag presterar bra på det provet så får jag ett bra betyg och det vill jag verkligen ha i franska.
hur är ert liv annars då? kan ju hoppas på att det inte ser ut som mitt just nu. men man får ju se det från den ljusa sidan, så nog om det :)

skriver väldiiigt snart

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0