helghelghelg

jaha. då har man varit med om en mycket intressant fredag. och jag tänker inte gå in på detaljer. HAHA felicia och marielle och jag, ett riktigt litet äventyr hahaha. hur som helst, som vanligt hemmastadde sig felicia här hos mig och spridde som vanligt hur mycket kärlek som helst i sin omgivning. och idag åkte hon hem efter att vi kollat på vårat favoritprogram. sen dess har jag gått med en otrolig ångest över att jag inte gjort ett skit! känns riktigt hemskt det enda jag har gjort är att jag har legat i sängen och kollat på massa repris program. så ikväll så får det bli en fest för att liva upp den trista dagen. 


jag har på mig jacka från gina tricot, random halsduk, svart linne joseph, byxor miss sixty och skor från h&m

ha en bra lördag kväll snöggingar (:

Kommentarer
Postat av: cissi

har du längden för att vara modell? isåfall bli de :)

2008-09-27 @ 18:33:47
Postat av: ellen

haha nej de har jag inte. taaaack :) <3

2008-09-29 @ 11:25:51
Postat av: pinglan

vilka underbara jeans! var har du köpt dem? <333

2008-10-11 @ 15:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0