hejsan!

ny mobil behövs! min mobil kan man till och med öppna på mitten. av och på knappen har ramlat av och den är helt konstig. jag har skickat över 18000 sms på den och tappat den x antal gånger så det är inte så konstigt. ändå har jag bara haft den några månader:O men daddy sa att jag skulle få en ny nästa vecka så det är gyttans :)
hur mår ni? jag mår inte så värst bra faktiskt. är sjukt varm och har ont i huvet och känner mig febrig :/
har msnat med tim min gamle klasskompis haha fett kul att snacka massa minnen:)

festen igår var rolig:)  tycker synd om ralle som tappade sina moppe nycklar :O och det var jobbigt att gå hem, men när man har följe med felicia och nico blir det bättre (:
funderar på att gå och lägga mej men jag orkar inte. och imon är det söndag min hat dag. vad positiv man kan vara då!

puss nu är jag super trött och måste sova

kärlek till er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0