godnatti.

har kontaktat A turligt nog med ett positivt resultat. har även gjort hemkunskapsläxan (duktigt ellen). nu väntar jag på att E ska ringa så att vi kan göra det gamla vanliga :)

vad ni har blivit dåliga på att kommentera? :O ajja tur att ni fortfarande läser ;)

imon blir det en ganska alldaglig outfit, men det får duga. man vill ju inte komma med något jätte "hippt" så att alla undrar.
jag sitter och stirrar på ett portträtt jag rittat av en fysiker marie curie heter hon. inser hur ful den blev. och?? orkar inte bry mej nu:) fysik är det tråkigaste ämnet + religion och musik, hemskt! som ni märker är jag inte så värst positiv är trött och osocial. somnade mycket sent igår. förresten hörde jag och alfred någon banka jätte hårt på nedervåningen igår. 2 gånger till och med. lite läskigt. hihi,

jag hoppas att det löser sig med L,

nu tänkte jag sluta skriva




kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2008-09-14 @ 16:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0