godkväll

har haft mycket intressanta msn konversationer ikväll mycket trevligt! och här sitter jag nu. kom på att jag hade franska till imorgon med. seriöst vem bryr sig om det där skitet? om en halvtimme kommer mamma hem från jobbet. och hon bad mej städa mitt rum innan dess. bäst att snabbstäda nu då, så att hon inte behöver tjata. drack varm choklad innan, mycket gott ! funderar på att göra det ännu en gång ;)
påtal om något annat! jag måste ha nya jeans! hatar alla mina jeans och mina favoritjeans har hål i röven :( kan ju inte gå runt som värsta luffaren. nåja, blir stan någon dag snart.
och vad händer i helgen? :)


kärlek

Kommentarer
Postat av: johanna

gud vilken fin design du har! hela headern, färgerna, injerna och menyn! super fint, lit små avis! hihi



Ha en bra dag

2008-09-18 @ 17:22:14
URL: http://anderssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0