fredag.

hej snyggingar :D hur är det idag? själv är det fina fisken. i och med att felicia är här kan det inte vara något annat än på topp. idag skulle vi egentligen på kräftskiva men det blev ändrade planer. och vi vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll, det står mellan lite olika alternativ.
skolan idag var mycket jobbig, och vi hade ett oförberätt (stavning) prov. och jag kunde typ inte ett skit :( hehe,
och jag och felicia sitter och lyssnar på musik som är dubbelbra. :) 
idag blev min kjol klar. mycket fin :)
nu ska jag sy ett par joggingbyxor med stjärnor på, hahaha.
så nu ska jag och felicia hitta på något skriver jättesnart puss<3

 
kärlek

Kommentarer
Postat av: bitte

snygg blogg

2008-09-19 @ 17:42:44
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: ellen

tack (:

2008-09-21 @ 17:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0