you just do what you told.

hur mår ni idag? jag mår prima för tillfället  sitter och äter choklad och lyssnar på musik :) helgen har varit jätte skoj och tack för igår alla!
nu är då frågan...hur ska jag orka gå upp klockan 7 imorgon när jag vänt på dygnet totalt =P

detta var några år sen haha :)


mini alfred och mini ellen :)

vi tog helikopter från indonesien till thailand där vi skulle ta flyget ifrån.

jag har typ tagit från helikoptern. kommer typ ihåg allt från resan fastän de var
flera år sen. haha jaja :)

hittade gamla bilder från thailand-indonesien resan :) det sjuka var att jag hade magrutor på den tiden :P haha.





ska förresten bli spännande att få tillbaka franskaprovet imon ;)

kärlek

you just do what you told

Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga bilder!

2008-10-07 @ 17:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0