måndag igen:(

hittade min systemkamera igår :D får se om det blir till att fota med den då :)
efter skolan var jag med felicia och felicia, jag har nog världens bästa kompisar<3
och vi håller på att göra tittskåp i skolan haha, så jag var uppe på vinden och letaade efter saker jag kunde ha i de. asså jag fick en chock. fyfan vad mycket onödigt skit mamma och pappa köpte till en när man var liten. där var typ femtioelva barbiedockor och massa massa massa annat konstigt. tihi.
skolan idag har väll gått bra :) lite jobbigt bara, men fick tillbaka franskan och fick mvg :D haha, fick typ 61 av 64 så det var gödde:)

här har ni beviset på att dem är de snyggaste på jorden <3

nu tänkte jah plugga lite på hemkunskapen har läxa, plus praktiskt prov haha.

kärlek


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga :S

2008-10-07 @ 17:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0