:)

det blev visst mer inget skrivande i bloggen igår haha. och jag som hade engelska prov idag var mycket smart. vi hade typ 5 sidor grammatik och glosor och sånt så gjorde jag dem, sen hade jag bara 5 minuter kvar till sista uppgiften. och sen berättade hon att det bara är på sista uppgiften man kan uppnå mvg. jag bara jaha kunde du inte sagt det lite tidigare?  usch blir så trött på sånt. anywayz har checkat lite idol ikväll, och ska snart kolla på vem som åker ut. tycker ju dock det är roligare när killarna uppträder haha, johan är typ bäst!
idag var vi på friskis med skolan haha, bättre än en vanlig gympa lektion. och imon ska vi till ishallen typ döda mej! :O och på fredag ska vi på någon teater som typ hette pepparkakeland elr ngt sånt, lär ju verkligen vara en intressant upplevelse haha.
idag är det nog första dagen på 2 veckor som jag inte har/behövt plugga, sjukt skönt att slippa de någon gång iaf.
ska nog försöka lägga mig i tid ikväll för ovanlighetens skull



kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vad bra han är!

2008-10-02 @ 14:39:03
Postat av: Anonym

<3

2008-10-04 @ 18:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0