fredag.

sitter här och dricker cider direkt ur 1,5 liters flaskan, och väntar spänt på resultatet i idol. jag är jättejättejätte arg för att min mobil är på lagning så att jag får ha min gamla dåliga, och för att min systemkamera dampar sig så det inte går att lägga in bilder! ihjäl. Denna veckan har varit jätte tuff och nästa vecka knyter det sig i magen vi har:
* Franska grammatik prov
*geometriprov
*genetikprov
* en inlämning av No
* en inlämning i svenskan, en uppsats där vi skriver om en landsfäder, så jag har valt att skriva om Stalin.

Hoppas att hälften går bra åtminstone haha!
Men i alla bekymmer är det ju äntligen fredag!

jag lovar er att jag ska göra allt för att kameran ska lyda mig, då kommer det att fotograferas rejält, kan jag LOVA er.

det är nattinatti efter idol, klockan ringer 7 imorgon, ska till österlen med Daddi. ses efter det,

HUGS

Kommentarer
Postat av: knyter det sig i magen

>>

2008-11-23 @ 14:52:19
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-25 @ 14:23:00
URL: http://www.jessi.se
Postat av: ellen

tack (:

2008-11-25 @ 22:19:16
Postat av: ellen

tack (:

2008-11-25 @ 22:19:18
Postat av: ellen

tack (:

2008-11-25 @ 22:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0