lördag.

hello mina snyggingar. har försökt komma in på bloggen i evigheter! det har inte gått bara. sen har det varit mycket i skolan så jag har bara inte hunnit. hur mår ni idag? jag mår bra! vaknade ovanligt tidigt idag runt halv 11. ändå har jag inte ens gjort mig i ordning än. och vad händer ikv ?

man kan bara inte få nog av project runway vinnaren christian soriano och hans små verk av kläder som är väldigt konstinspirerade.

flipp (Y) konstinspirerat och snyggt detaljerat!

flopp (N)


chris march har designat denna fula outfit. i vanliga fall tycker jag att han gör ovanliga och inspirerande kläder men de här var inte att leka med. kjolen är taget dirket ur flinta dessutom gjord av människohår. lite goth stil, men jag hatar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0