andra skoldagen.

hejsan :) har genomgått min andra skoldag idag. måste säga att den var helt okej. förutom när vår gympalärare tvingade oss att spela brännboll i ösregn :O vi har fått massa nya lärare. en av dem verkar sjukt bra! och en annan lite mindre bra.. idag har jag varit på stan och inhandlat en del bra att ha saker:) typ örhängen strumpbyxor scarfs till håret och lite såna saker. och jag ska nu snart för första gången på några månader plugga! känns lite konstigt faktiskt. jag har även varit duktig att städat min garderob idag! jag är på rätt spår. ska börja kämpa i skolan med, och börja träna igen som fan och få ordning på allt. låter det som en smart idé?



kom att tänka på statoil 24, ett välbesökt ställe. sjukt kul hade vi denna kväll dock felicia. klockar var typ 3 på natten och vi stack till statoil. sen så skulle vi bada i maxi fontänen i rondellen så kom polisen precis då och körde ett varv runt. så vi tänkte att de säkert skulle komma igen så vi började gå därifrån och mycket riktigt då kom dem igen för att se om vi hade hoppat i. så när de hade kört iväg igen bara ranna vi dit och hoppade i :D dock as kul kväll sen efter det med felicia :D nu ska jag plugga no och checka tv. pussssssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0