skolstart.

hej alla bloggläsare! hoppas att ni inte haft en alltför jobbig dag i skolan idag. min var sjukt jobbig. vi hade genomgång om urinvånare och jag var sjukt död. efter det skulle vi skriva en tankekarta! usch, så sjukt segt nu men man kommer väl in i det!
malmö igår var mycket trevligt! köpte lite kläder och en vattenpipa. träffade även sångaren i looptroop rockers! tyvärr var jag väldigt hemsk på bilden. ni vet upp tidigt gå runt jättelångt i blåst och jajja ni fattar. jag lägger även upp bilder på mina kläder sen. och idag köpte jag en sjukt snygg tunika på cubus!

här är den! dock snyggare i verkligheten. :)

looptroop rockers!! <3

det var allt för mig just nu:) puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0