Flodhästhund

god kväll. ska börja med en sammanfattning av dagen.

vaknade av att mamma kom in och väckte mig. hade försovit mig. gick upp och gjorde mig i ordning blixt snabbt och kom senad till skolan vaken och vacker som vanligt.

Skolan var en pina i dag, jag kan inte förstå att jag har överlevt i dessa 10 år med att bara göra nästan samma sak dag ut och dag in. Varje termin är det samma saker fast svårare och mer krav. DET SUGER!

Efter skolan är då allt händer, i dag ska min bästa kompis Felicia sova hos mig för att vi ska till Snickarhaken i morgon med skolan. Tråkigt.
Vi kom hem till mig rökte lite vattenpipa chillade gärnet. sen tog vi massvis med riktigt räliga foton på oss... Ingen fröjd för ögat kan jag tala om. Mamma tvingade mig att städa mitt rum men så klart hjälpte min trogna vän med och det blev skinande rent... typ.
sen har allt gått skinande. Träffade Lina en stund, åt, träffade Jessica och Anna, Caplander kom även förbi en sväng mkt trevligt.

MEN när vi var påväg hem kom en liten pojke gående med en hund... Eller gå kan man inte kalla det, hunden sprang och han gled efter. Självklart hjälpte vi den stackars pojken så snälla som vi är. Men det var inte lätt FY FAN  hunden va stor som en flodhäst medans vi slet och gjorde bort oss kommer så klart ett killgäng förbi. inte nog med att dom garvar som fan utan även dom fick hjälpa till med flodhästen. Det var skiit kul  villket minne den lilla killen lär kännt sig as cool att få vara med i det stora gänget. hahah följde den lilla killen, hem sen satt vi med dom ett tag trevliga killar synd bara att dom va här på nått jävla skiit dom kom från Malmö.

Nu ska jag och Felicia kolla på film och mysa :D

Puss


Kommentarer
Postat av: jessica

bloggen va skit fin:D<3

2008-08-26 @ 17:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0