stranddag

hej mina änlgar! hur mår ni idag? jag mår sådär. lite ont i huvet men annars helt okej.
jag är just nu helt uttråkad. har redan gjort klart enelskan och ja bara orkar inte räkna matte här hemma. även om det skulle behövas! förstår ingenting hjälp mej någon!

idag var vi på stranden med klassen ! sjukt tråkigt för jag var jätte trött. är fortfarande helt sandig, ska bli skönt att ta en varm dusch och få bort all sand (: vi gjorde iaf skulputer av san idag typ yeees! bara för att vi går i en tråkig bild och form skola!




hemska gamla bilder. bjuder (: tinki och hubertus <3

skulle egentligen laddat upp en bild på vår klass som togs idag, men nehe då skulle såklart inte det fungera!
 ska checka tv:n nu skriver ikväll igen så håll koll!

puss från eran ellen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0