söndag

god kväll. nu för tiden hinner jag bara skriva på kvällstid :/
idag var det en riktig familjedag. händer typ aldrig. mamma skulle iväg och plocka kantareller med mormor och morfar och hade frågat om jag ville följa med men hon hade naturligtvis fått ett nej. sen vaknade jag vid halv 9 i morse och låg och kunde inte somna om, och jag tänkte bara på gårdagens kväll. så jag bestämde mig för att göra mamma lite happy så jag följde med :) sen åt vi hos mormor och morfar och sen körde vi hem. sen har jag och mamma varit nere i källaren och där hittade vi en massa gamla saker från när jag var liten. sukt kul att se.
i gårkväll började roligt men slutade i fullständigt kaos. och jag tänker inte ta upp detta här det känns lite så,, jaja anywayz jag har checkat lite bingolotto (händer typ aldrig) men de är faktiskt mycket intressant hahah. ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt. och imorgon blir det stan me lina.

och jag glömmer aldrig när jag var på ett dans läger och jag jessica och jessica paddlade till en ö och hittade fett mycket kantareller :P 

puss // ellen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0