skoltrött.

hejhopp!
har ägnat halva dagen åt att gå i skolan. resten av dagen hemma med olika slags tidfördriv.
hur mår ni idag? jag mår ganska bra faktiskt. fick den nya matteboken idag, fyfan vad den verkar svår! jag har ju ganska svårt för matte med =/ usch ja. jag orkar inte skolan.
förresten någon som vet någon bra internat skola? letar för fullt, vill flytta ifrån kristianstad så snabbt som möjligt. tipsa gärna!

dagens klädsel :
svarta chinos (monki)
svart lång ed hardy tröja med tryck (sandelins)
svart munkjacka (h&m)
blommig jacka (gina tricot)

jag är sjukt sugen på ben & jerry's glass! det är så satans gott =)


jag elin rebecca jessica och felicia var på biblioteket idag för vi skulle långa engelska romaner. har dock inga bra hemma! så när alla var klara hade ju jag såklart inte hittat någon bok så jag bara tog den och upptäckte sedan att det var en barnbok! visserligen roald dahl som skrivit den men ändå. jag kommer ihåg att jag läste den när jag var liten. jaja skitsamma orkar inte. ja har no prov imon med. (N)
så nu måste jag plugga! puss

//ellen

Kommentarer
Postat av: Evelina

MUMS med glass!:D

2008-08-24 @ 21:44:37
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0