jag och lina, :)




alla älskar färgglatt, blommigt och fluffigt eller vad säger ni?

Lina: ELLEN FYFAN VA FUL HAN ÄR, TYP DET FULASTE JAG NÅGONSIN HAR SKÅDAT:O hans föräldrar kan ju inte va stolta över honom :O
jag: nej, de kan ju inte vara stolta över deras skapelse
Lina: nej riktigt jävla äckligt, undra va fan dom tänker på när dom ser pojken nyvaken
jag: HAHAHAHA ja hon gick runt med honom i magen i 9 fucking månader i onödan!
jag: värsta muppen ser ut som en uteliggare, det e bara icakassen som saknas.
lina: HAHAHAHAHAHAHA riktigt jävla äcklig e han, ser ut som ett fuck, asså UA va fan e ful, fattar verkligen inte detta, ser ut som ett fuckface
jag:usch biban va han är äcklig kan du inte skriva så här till han : *pip* du är nog det fulaste jag  någonsin skådat,ett riktigt bottennapp, usch ingen fröjd för ögat direkt

jag vet att jag och lina har snälla och intressanta konversationer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0