helgen.

Jag blir så himla arg! Här har man skrivit ett hur långt inlägg som helst, sen så blir allt knas och det funkar inte så allt raderas! Usch.

Får väl börja om på nytt och skriva lite mer kortfattat

Idag : har jag legat som fastklistrad framför tv:n och kollat på Project runway! Mitt favoritprogram. Längtar till onsdag då finalen är! Sedan varit med Anna och träffat moje och lina. Och nu sitter jag här och försöker Blogga på nytt.

Min 10 i topp lista på tv program:

1. Desperate housewives

2. Project runway

3. Two and a half men

4. Csi Miami

5. Joey

6. The Simpsons

7. The familj guy

8. Friends

9. Criminal minds

10. Scrubs


Fredag. Denna dag kändes mycket lång. Jag vaknade helt död och gick upp och gjorde mig i ordning. Gick till skolan hade trista lektioner. Efter vi slutat gick jag och Felicia upp på stan och träffade Jessica Sorsa som var med lite annat folk. Vi stack sedan hem till Jessica Sorsa som bor i norra åsum och var där hemma lite. Vi visste inte vad vi skulle göra eftersom alla var i Malmö. Sen åkte jag och Felicia hem för vi skulle käka och stack sen till maxi för att handla lite stuff för allt annat var stängt. Sedan träffade vi lina och Jessica lite sen stack vi upp på stan och träffade Rebecca och Anna. Träffade på lite folk i stan b.l.a annat Sylvia och fatin. Sen efter det träffade vi Nico, skulle snacka lite med han eftersom han har flyttat nu :P så vi satt och snackade lite och rebecca och Jessica stack upp på stan för att käka. Så då var de bara felicia jag och Nico kvar:P så när klockan var typ tolv kom det en bil och körde fram typ 1 meter från där vi satt med helljus på. Jag bara eeh :O. Så jag bara vi drar men de andra bara nej. För om vi hade dratt hade vi varit tvungna att gå förbi bilen. Och jag var typ skiträdd :O så vi ser ju inte ett skit utan vi bländas (vilket såklart var meningen) då springer någon fram och bara tar min cykel skitsnabbt och jag hann inte reagera :/ sen bara kör de iväg as snabbt. Sen när vi skulle hem körde de typ runt i kvarteret så jag och Felicia fick gå massa omvägar typ skiträdda. Sen när vi varit hemma ett tag plingar min mobil och det var Andreas, eller ja Dennis i Andreas tele. Han frågar om vi kan träffas så jag bara ja va fan så sticker vi ut och är med dem till typ klockan 3 :P sen sticker vi hem och sover.


Lördag: as trött vaknar och känner mig sjuk. Jag och Felicia går upp och käkar och kollar på tv hela dagen. Sen sticker hon hem vid typ 6. Jag orkade inte dra någonstans men Anna ringde och undrade om jag kunde följa med henne till house of bagels. Så då sitter vi där och dricker sjukt god choklad sen sticker vi hem till mej och kollar film (: mys. Sen somnar jag ganska tidigt denna regniga kväll och sjukt skönt att för en gångs skull vara utvilad. Jag orkar fan inte göra något nu på helgerna sjukt trött efter skolan. Nu ska jag kolla på tv och duscha ha det bra puss<3


bjuder på denna bilden . elin jag och felicia <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas du får en super bra kväll :)



Har en dagens fråga :) Skulle vara jätte snällt om du svarade.

Vilken är din favorit färg?

2008-08-24 @ 21:47:11
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: ellen

jadu, det beror på vad det är för något men jag gillar mest rosa rött och svart:)

2008-08-24 @ 22:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0