fredag ????!!!!!!

världens sämsta fredag. för övrigt har jag sjukt ont i magen av ångest för att börja skolan. och jag är sjukt trött känns som jag håller på att bli sjuk för jag orkar ingenting. sen har jag inte köpt ett skit till skolan heller. ni vet måste köpa ny väska, kalender och sånt skit. fast bad pappa köpa en kalender i skin för de vill jag ha och de pallar jag inte köpa för egna pengar. :) var innan ikväll och åt med familjen och grannfamiljen på modesto inte de roligaste det heller. vet inte ens vad jag ska göra ikv känner bara för att sova. men vafan man måste ju göra något kul nu såhär i slutet eller vad säger ni? jag måste åka till malmö innan skolan och köpa nya kläder. det känns som det är så mycket som jag inte hunnit med. sommarlovet har bara passerat. tyvärr. ska kanske va med sofia men jag vet inte,skulle egentligen festat ikväll men kvällen blev inställd för att johanna går på pencillin.(stavning?) slå gärna en pling 0734448665<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0